20. mars 2011

Til salgs

Jeg selger noen fine plagg jeg ikke får brukt og ønsker å dele med dere i tilfelle noen er interessert ♡ 
Send meg en e-post; cecilieslykke@hotmail.com! 

1. Lysegul/kremfarget vakker kjole med broderi, perler og noe strass. Str S/M (stretchstoff, så kan nok også fungere som L), Kr 300

2. Lekker sort kjole fra Vila med volanger, str M, kr 200

3. Blomstrete kjole fra H&M, str 38 (brukt 1 gang), kr 150

4. Ubrukt kjole i duse farger fra H&M, str 36, kr 150. Lapp henger på plagget. 

5. Gul festkjole fra tfnc, str S, kr 300 (ballongsmodell, lommer i siden, glidelås i rygg)

6. Ubrukt stripete (marineblå og hvit) dress fra Zara, jakke str S (lekker feminin litt innsvingt modell) skjørt str M (smalt og høyt på livet med lappen på). Rålekker dress som dessverre ikke passer meg. Kr 500 totalt


7. Ubrukt kremfarget dress (bukse og jakke) fra Risøe, jakke str S (relativt kort og innsvinget feminin passform) og bukse str M (vide ben, press, ganske lang). Lapper henger på plagget. Kr 200 totalt

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online