17. august 2010

Cecilie tester; Yoggi med lakris og Tropicana

Skal si jeg fikk handlet i Sverige i helgen du.. Nordbysenteret fikk kjørt seg! Eller.. Rettelse: mitt Visa-kort fikk kjørt seg. Heftig! Det er ingen hemmelighet at jeg digger nye matvareprodukter. Maximat kan faktisk få meg til å gå amok, men heldigvis gikk det ikke riktig så galt. Under ser du hvordan det gikk med testingen.


Min kjære simpelthen elsket denne juicen. Den gikk ned på høykant! Jeg syntes den var god, men har fortsatt pære og pasjonsfrukt som favoritt. Pluss for fresht design!


Denne smaken er bare helt utrolig; jordgubb, lakrits og vanilj. Lakris? Eneste grunn til at vi turte dette var pga etiketten med "SMAKSVINNARE". Og du og du - for en smak! Den er   n y d e l i g! Det hadde du ikke trodd!? Jeg skal hamstre denne yoghurten ved første mulige svenske-anledning. Svinesund: i love you!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online