21. august 2014

G R E E N

Plutselig var sommeren over, og mentalt er jeg så langt inne i høsten at de rundt meg klager over det. Jeg elsker høst! Jada, den er lang og alt det der, men den er herlig.

Morsom middag.. Pastaskruer i soltørket tomat-pesto, med serranoskinke, pinjekjerner, cherrytomater, vårløk, spinat og avocado. Eneste savnet ble fetaost. 


Gleder meg nesten i hjel til høstmaten! Fårikål, gryter, Beef Bourguigne, supper, kjøttkaker - you name it. 

Ha en fin sensommer da dere! Jeg kaller det høst. Fnis. 

21 kommentarer :

  1. Åh, det fristet! Takk for middagstips :)

    SvarSlett
  2. Ja! Jeg og elsker høst ツ
    Og så mye goood mat - jippi!

    Ha en fin helg ツ

    SvarSlett
  3. mmmmh, das sieht sooooo lecker aus!!! angie

    SvarSlett
  4. Høsten er en fantastisk tid med kveldsmørke, regn, stormer....Kakao med krem som guttene mine alltid har sakt. Og mat, fårikål, mmmmmmm. Tenkte på det da sauene gikk forbi hytta vår nå i sommer, men det fristet ikke med fårikål. Må ha høstlukten først;)
    Nydelige bilder;)

    Fortsatt fin helg fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Denne prøvde vi - supergod kombo altså!!! Takk for digg middagstips :)

    SvarSlett
  6. Hiya intelligent points.. now why didn't i think of these? Off topic barely, is this page pattern merely from an ordinary installation or else do you utilize a customized template. I use a webpage i'm in search of to improve and nicely the visuals is probably going one of the key issues to complete on my list....Cccam Server

    SvarSlett
  7. Jeg synes dere har det så fint i huset deres. Hvor er det dere bor?

    SvarSlett
  8. Wow, this looks really tastful.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett
  9. pengobatan alami untuk mengatasi penyakit fistula ani tanpa operasi
    Obat Herbal Fistula Ani

    SvarSlett
  10. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online