29. mai 2014

SERUM

I følge Jan Thomas er det en absolutt nødvendighet for alle kvinner med et serum. Jeg er faktisk enig. Haha. Jeg begynte med anti-aging alt for lenge før tiden og de har bare sett rart på meg i butikken, da fukt-serumene ikke har appelert til meg. Snakker om håpløs, men serum er faktisk det mest vidunderlige å ta på seg etter morgen- og kveldsstell.


Emma S. ageless daycream / Emma S. ageless serum / Marc Jacobs Cranberry / Michael Kors armbånd / Maison Scotch halssmykke

For øyeblikket prøver jeg serum og dagkrem fra Emma S. etter å ha lest om produktene i diverse magasiner. Produktene lukter friskt og godt. Jeg bruker opp et serum alt for fort, og da er det gøy å prøve noe nytt!

Ha en superfin dag!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online