19. mai 2014

NASJONALDAG

17. mai er virkelig tidenes dag - spesielt når solen skinner slik den gjorde i år, og det er varmt! Vi hadde en lugn og rolig dag med nære venner og familie. Helmax!

Bunaden måtte av før middag av ulike årsaker og da tredde stripene inn. Det var vel ingen bombe.. Mor og barn i full match.


Jeg blir helt imponert over hva folk får til i hagen jeg. Denne hagen, som vi var på besøk i, er bare vidunderlig og jeg kjenner at jeg burde skjerpe meg et par hakk her hjemme. Vi har én halvvissen blomst, og det er 19. mai? Helt ugreit. 

Striper på eget barn og på kompis. We love.

Ah, jeg ønsker meg også sånne! Lave marineblå Converse. Godt barna er utstyrt..

Årets 17. mai-kake ble naturligvis Pavlova. En kake jeg normalt føler meg særs dyktig på. Kjipern at den på selveste 17. mai skulle bli helt kritisk.. Så kritisk at jeg faktisk bare spiste toppingen. Da er det krise. Overdriver ikke. Årsaken var hurtigsteking pga kø til ovnen - anbefaler ikke det. 

GLAD UKE! Jeg er så glad så glad som har verdens fineste 3-åring i morgen!

1 kommentar :

  1. Herlig innlegg :)
    Du byr alltid på deg selv og skriver så kjekt.
    Ikke så flink å kommentere lenger, men vit at jeg ikke går glipp av et eneste innlegg her hos deg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online