6. mai 2014

FAVORITTENE

Det er akkurat helt passe magisk å finne frem den deilige kassen innerst på loftet, med sommertøyet, som bare oser av gode tider. De plaggene du hadde glemt, men som stråler mot deg og som akutt må flytte inn i skapet igjen - for sesongen. 


Denne buksen er en skatt jeg er superglad i. Behagelig og glad på samme tid. Dessverre syntes jeg ofte bukser som dette ligner mer på pysjbukser, men denne tror jeg er innenfor. Håper jeg finner flere i andre mønstre denne sesongen, som sitter like ok på. 

4 kommentarer :

  1. Åja, DEN følelsen, det er lykke ♥
    Jeg har en haug med slike pysjbukser, og jeg digger de!
    Men må vente til jeg kan gå med ballerinas og uten sokker, hehe:))
    Og for meg som er en skikkelig frysepinn så kan det drøye litt...

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Ja! #denfølelsen er virkelig herlig! Guttene hoppet i taket da vi fant frem sommertøyet igjen :)
    Så nydelig bukse :)

    SvarSlett
  3. Herlig. Vi tok fram sommerklærne før vi tok oss en charteruke. Plutselig en helt ny garderobe. Utrolig deilig.

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin - veldig fine farger! Kan jeg spørre hvor den er fra? :-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online