22. april 2014

YELLOW

Påsken er forbi. Sukk, så deilig vi har hatt det! Jeg er ikke helt ferdig med det påskegule og har smuglånt et bilde fra Daniels rom for en liten periode. Farger gjør glad! Det gjør den lille buketten med hestehov også. Jeg kan nesten kjenne lukten av våren slik den luktet da jeg var liten. Føler den luktet annerledes. Sterkere på en måte. Mer intenst. 



Skap fra Ikea og trebolle fra Living. Lysslynge fra Happy Lights. Bildet er spraymalt ved hjelp av litt maskeringstape og et lerret. 

Sier meg fornøyd med den mørke veggen. Flaks med fargevalget der (Lady Sober Matt). Ha en fin første dag etter påske!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online