25. september 2013

Tid for kontor

Endelig endelig endelig! Kontoret kan vises frem og jeg er veldig tilfreds med loftsrommet med masse masse lys og god plass.

Kontorben fra IKEA med praktisk lagringsplass. Jeg oppbevarer symaskin under bordplaten og syntes det er både genialt og enkelt. Bordplate i ubehandlet eik. Kurver fra Granit. 

Liftgardin fra Åhlens, kurv fra House Doctor, treboks fra Kremmerhuset, illustrasjon fra Emmeselle, lyslenke fra Sirius. 


Jeg har brukt masse tid på å innhente inspirasjon og tenkt og testet, men tror resultatet passer meg. Vurderer å male sort tavlemaling som en rute på veggen til venstre for vinduet - hva tror dere om det? Jeg hadde bestemt meg, men så ble jeg plutselig så i tvil.. 

14 kommentarer :

  1. WOW for et kontor, liiiiiker :)) Flink du er.
    Jeg hadde malt tavlemaling!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. SÅ fint! Her skulle jeg gjerne sittet og vært kreativ!
    Og når det gjelder maling; DO IT! Angrer du er det "bare" å male over igjen!

    SvarSlett
  3. Veldig fint ble det - og så ryddig :) Jeg var på inspirasjonskveld igår, der de hadde malt som du ønsker, og det var veldig fint! Jeg vurderer det samme, og syntes absolutt du skal :)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble!
    Hvorfor prøver du ikke med en wallstickertavle til å begynne med så ser du kjapt om du liker det? Føler jeg ser det overalt til en billig penge, men kommer ikke akkurat nå på hvor jeg så det sist....type folie til å klippe til slik du vil ha det? Granit? Vel...egentlig er det jo bare til å henge opp et sort ark og se....og så male....;o) Jeg tror det hadde blitt fint!

    SvarSlett
  5. Du er så dyktig, Cecilie. Alt er bare superfint hos deg :-)

    SvarSlett
  6. Så fint! Jeg liker stilen din så godt!

    SvarSlett
  7. Å så lekkert det har blitt!
    Elsker bordet, kurvene, bildene på veggen og lyslenken - alt mao!

    Og jeg tror det blir riktig så fint med tavle på veggen :)
    //Signe

    SvarSlett
  8. For et rålekker kontor! :) Elsker alle detaljene!
    Enig med Signe, tavle på veggen!

    SvarSlett
  9. Så lekker skriveplass du har her, liker alle fine tingene og at det er så lyst...Nydelig, flink du er. Stor klem fra Ann Elin ;O)

    SvarSlett
  10. Kjempe fint Cecilie! Jeg ser for meg at tavlemaling blir bra! Men som Kristine over her skriver så kan du jo teste med et sort ark først!

    Ha en fantastisk ukesslutt, og goooood helg :)

    SvarSlett
  11. Kjempefint! Dette var veldig Cecilie, så her har du gjort en GOD jobb :)
    Jeg syntes tavlemmaling høres ut som en veldig bar idè jeg - kjør på!

    God helg til deg og dine!
    klemmer fra Nina

    SvarSlett
  12. cecilie! Superfint og lyst kontor :) herlig. Ha en nydelig helg

    SvarSlett
  13. Det er det sykeste jeg har sett, ikke kontoret ditt altså, men at det er mulig å tenke så likt. Jeg har planlagt og sett for meg hjemmekontoret vårt i lange tider, og så dukker bildene dine opp og de ser ca like ut som visjonen min! Du har god smak ;)
    Nå gleder jeg meg virkelig til å få det på plass snart. Det skal nok ikke bli helt identisk, men pulten, bordbena, og andre trekk er sånn ca det jeg har sett for meg.

    Det ser utrolig fint ut!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online