3. januar 2013

Smooth laundry

Vaskedagene er faktisk hakket mer allrighte med den nye My dirty laundry posen fra Ferm Living! Ren sort typografi på hvitt tiltaler meg maks og heldigvis for meg lå den under treet. Genial å ha hengende fremme. 

For den som ikke skjønte det - i dag er det er sånn dag. Vaskedag. 


Også planlegges det litt dåp innimellom. Og litt flere detaljer som gjenstår i huset. Noen som vet hvor jeg kan finne hvite servietter med sorte prikker? Og hvis noen har tips til hvor jeg kan bestille gooood tapas (catering) så tar jeg i mot med den største takk! 

10 kommentarer :

  1. Vet søstrene grene har mange typer servietter...Kanskje de har der, mener å ha sett det før;)

    Ha en fin vaskedag!...puh!

    SvarSlett
  2. Hei,
    jeg har fulgt bloggen din lenge, men dette er vel første gang jeg legger igjen et spor :-) Men siden jeg nettopp var innom hviit.no og så at de har hvite servietter med sorte prikker tenkte jeg at jeg måtte tipse deg :-) Lykke til med dåpsforberedelser og feiring når den tid kommer :-)

    SvarSlett
  3. Wuhuuu:)
    Så fin laundrybag ♥
    Da er det gøy med vask ja:))

    HA en fin fin dag!!

    SvarSlett
  4. Kjempfin laundrybag! Min er ikke like lekker.. Jeg har en sambo stjal på et hotell på jobb i Singapore. Huhu.. Ikke mange som har maken da iallefall. ;)

    Kos deg med klesvasken. Begynner å fylle seg opp igjen her også..

    Klem

    SvarSlett
  5. sjekk ut spiskammerset.no De leverer hvertfall hit til oss og det er jo ikke så langt unna. Levering betalte vi 100kr for + at de kommer å henter fatene igjen etterpå- Tror egentlig ikke man trenger å vaske det heller har jeg hørt.
    Veldig veldig god mat hvertfall :)
    Hvertfall presset hviteduker kan man vist leie også;)

    SvarSlett
  6. Vi har bestilt juletapas fra Le Rustique et par ganger. Vil tro de har vanlig tapas utenom julesessongen også.. De har hvertfall avdeling på Majorstuen og St.Hanshaugen/Bislett. Også vet jeg at de leverer.

    SvarSlett
  7. prikkete napkins:

    http://www.ebay.co.uk/itm/20-Black-STRIPE-Polka-Dots-3ply-LUNCH-Cocktail-PAPER-Napkins-KIDS-PARTY-SUPPLIES-/271077170347?pt=AU_Party_Supplies&hash=item3f1d755cab

    SvarSlett
  8. Tre gutter og mat. Beste tapasen jeg har spist EVER!

    SvarSlett
  9. Club Maccaroni på Njård! Nydelig mat.

    SvarSlett
  10. Kan varmt anbefale Delicatessen! Om du vil teste det ut på forhånd er det bare å ta turen til restaurantene deres på Grünerløkka eller Majorstuen. De leverte tapas til førfesten til bryllupet vårt i fjor, og vi fikk mye og god mat! Valgte den lille menyen deres, med noen endringer. De er fleksible så dere får akkurat det dere vi ha. Mulig dere trenger mer mat om gjestene deres skal sitte ned ved et dekket bord. Hos oss var det fullt hus, mingling og begrenset med sitteplasser :) Lykke til! http://www.delicatessen.no/catering

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online