20. september 2012

cake - I love

Føles nesten som at tiden står stille her.. Mens jeg spiser kake selvfølgelig! Sukkersuget er bare helt på topp dessverre, men sånt skjer. Venter på finfin pakke i posten bestilt fra Sam & Sofie til Filipsen samtidig som at jeg tenker og vurderer opp og ned om ikke jeg skal klikke hjem en stelleveske fra Smallstuff til meg og lillebror også. Noen som har de? Bare digger at de er i skinn og at de ser så smash ut samtidig som at de er praktiske.


(Noen fargeglade detaljer herfra på en solrik torsdag!) 

Jeg kan lage et eget innlegg om stelleveske når jeg får bestemt meg. Det vet jeg det var så utrolig mange meninger om sist! Gøy. Anbefaler imidlertid en tur innom Sam og Sofie hvis du trenger barneklær, sko eller annet utstyr. Jeg finner liksom alt mulig der fant jeg plutselig ut! Har savnet barnebutikker på nett med godt utvalg.. 

Ha en fin og solrik torsdag!

8 kommentarer :

  1. Man fortjener kake når man er høygravid og ut fra siste magebilde jeg så av deg så kan du unne deg noen stykker med god samvittighet!
    Med nummer en la jeg på meg svimlende 23 kg og fikk stadig høre at jeg hadde så fin jentemage... Jentemage my ass, jeg har bare blitt brei over ræva var mitt svar til det. Nå kom det riktignok ei jente, men magefasongen kom av julemarsipan, ikke baby...

    Smallstuff stellevesken er foresten knallfin! Go for it!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Hehe ja kos deg med kake du Cecilie.
    Det er en hver høygravid kvinne vel fortjent :-)
    Å kake er jo godt da - for oss uten små bebiser i magen også ;-)))
    Herlige bilder!

    Ønsker deg en fin torsdag!
    Å ja jeg hadde å gått for den stellevesken hadde jeg hatt et lite knøtt på vei.
    Den er så fin at den nesten er verdt å vurdere nummer fire for tihi....
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. FIIIINE bilder! Blir aldri lei av gul og rosa sammen!
    Nyt kakene, det er lov nå! Kiloene renner av deg når du har født uansett, det så vi jo sist ;) Jeg forsøker å motivere meg til å starte husvasken her hjemme *sukk*, ikke helt DER akkruat nå! Men det er jo deilig når det er ferdig og lukter godt!!!
    Bare en kaffe først, og litt surfing.. så....kanskj ;-D

    Ha en nydelig dag nydelige du!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Stelkeveske MÅ man jo bare ha:):) he he:)brukte laang tid på å finne en jeg selv likte.. Jeg falt veldig for Petunia Pickle bottom sine stellevesker:) Lykke til med valget:):)

    SvarSlett
  5. Oh, takk for tips! Nydelige fargesprakende bilder som gjør meg glad :) Og jatakk til stelleveskeinnlegg. I need inspirasjon! Har tre måneder til å forberede meg til da! ;)Elsker bloggen din, Cecilie! Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Så kjekt og vente på pakke:))
    Sam&Sofie har masse fint, synd mine er for store...
    Men det blir nok noen julegaver derifra ♥

    Ha en fin fin dag i din dfargeglade heim, MED kake - lucky girl:)

    SvarSlett
  7. Hei du! Jeg vurderer faktisk å kjøpe stelleveske fra Smallstuff i dag. Syns de er kjempefine! Skal ihvertfall dra å se på de og så får jeg se om det blir med en hjem. Har en fra Emmaljunga nå, men kan jo ikke sammlignes med de fra Smallstuff.

    Silje

    SvarSlett
  8. Stellevesken derfra i cognac med stjerner er helt klart min favoritt om jeg hadde hatt behovet i disse dager.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online