24. august 2012

Fredag er fredag

Min favorittdag! Deler litt inspirasjon i dag. Bildet under er så meg som det kan få blitt og jeg kunne egentlig bare kopiert hele spisestuen. Ja, hvem vet, kanskje den blir litt "copy pasted" i nye huset. Gulvet får jeg vel ikke akkurat, men miksen av stoler kombinert med alt det hvite er gjort på så lekkert og delikat vis at jeg smelter. Mulig sommerblomstene spiller en viktig rolle, fnis. 

Petra Bindel via Studio54

I morgen skal jeg kose meg på bloggtreff med supersøte jenter og jeg gleder meg så masse til å se de at jeg bobler over! Føler ikke at jeg har fått vært mest aktiv deltaker på slike arrangementer den siste tiden så dette hadde perfekt timing. Jippi!

Ha en deilig fredag! Og takk for alle de nydelige kommentarene dere legger igjen her! Leser alle opptil flere ganger og blir like glad hver gang må dere vite. 

15 kommentarer :

  1. Nydelig inspo! :)
    Skal du på Home&Cottage? I såfall sees vi :)
    Ha en fiiiin fredag!

    Klem AM

    SvarSlett
  2. Dette er LEKKERT!
    Ja!! Blir gøy med treff igjen, og på H&C da, kan det bli bedre... :)

    FIn fin fredag ♥

    SvarSlett
  3. Knallfint:))Nydelig inspirasjon,hadde glatt flytta inn der:)
    Fin helg til søte deg;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Knallflott inspirasjon!
    Ha en flott fredag :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Ja, takk, sier jeg også.

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Så nydelige bilder. Lyst og lekkert!!!
    Kos deg masse på bloggtreff og ha en kjempefin helg!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder:)

    Kos deg på treff;)og nyt helgen;)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Kjempefint!
    Herlig inspirasjon ja:)
    Kos deg på bloggtreff og god helg!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Så snyggt. Härliga bilder. Me like.
    Eva

    SvarSlett
  10. Oh I like! Sees i morgen!

    SvarSlett
  11. Ah ! Dette var nydelig !!!
    Kos deg i kveld! (kjenner meg igjen vad angår å ikke være superaktiv på slike sosiale arrangemeneter - hihi;)

    KLEM KLEM

    p.s. utfordring hos meg i dag - gøy om du vil delta :)

    SvarSlett
  12. Bare lekkert!
    Flott blogg du har, masse deilig inspo:)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  13. Ah, fine bildene :) .. som gjør at jeg irriterer meg enda mer over at Eamesene her i hus ser så gule ut når vi har lite dagslys og eikeparket. Jeg prøver å holde ut og tenke at de kommer til sin rett i neste hus som uten tvil skal ha lyse gulv og mange vindu :)

    SvarSlett
  14. Elske den indre, er delene som er veldig bra. Jeg har sett noen interessante på dette nettstedet. Jeg håper at du også kan nyte det.
    http://www.delightfull.eu/table/billy_unique_desk_lamp.html

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online