29. juni 2012

Mini selbuvotter

Min siste stolthet innen strikking er disse skjønne små selbuvottene til frøet. Jeg har ikke strikket mye mønster tidligere og heller ikke spesielt mye med flere enn to pinner så det er gøy med ting man får til. Disse ble fine etter en mislykket prøvevott. verdt det. Vottene sitter faktisk på og gjør virkelig nytten sin fikk jeg erfare med Filip i vinter.


Inspirasjonen  fikk jeg hos skjønne Wendla, som blir mamma i juli og som lager de skjønneste ting. Sjekk ut Eplabutikken hennes her! Jeg har til og med strikket vottene i samme farger som henne. Hermegås;-) For de som ble inspirert finnes oppskrift på vottene her

Fin fredag!

17 kommentarer :

  1. Å så nydelige votter:)Knallsøte:)

    SvarSlett
  2. Så skjønne <3 Flinke du!

    Dratt på ferie?
    klem Nina

    SvarSlett
  3. Ååå, de var jo bare helskjønne!! HAr alltid beundret de som klarer å strikke etter mønster - her går det i skjerf og lue;)

    SvarSlett
  4. Du lille multitalent :)

    Fin helg, søte!
    klem

    SvarSlett
  5. Så fine de ble:) Er i gang med matchende selbuvotter til meg selv nå, og de er overraskende lette å strikke med tommel også!

    SvarSlett
  6. Så skjønne ♥
    Flink du er Cecilie;)

    Ha en fin fin fredag:)

    SvarSlett
  7. Nämmen så söta!!!
    Du är så duktig!

    Kram

    SvarSlett
  8. Wow så duktig du er Cecilie!! Glad fredag :) Klem

    SvarSlett
  9. For noken fantastisk søte votter!Sigrid:)

    SvarSlett
  10. kjempesøte!!! mamma strikker slike til mine, genialt!

    SvarSlett
  11. Nydelige :))) Oppskrift er sendt svigermor, her kommer det baby i desember. ;)

    SvarSlett
  12. Så flink!Slike søte votter må jeg få noen til å strikke for meg;-)
    Superkoselig blogg så her vil jeg komme tilbake.

    SvarSlett
  13. Så fine!! Hva slags garn og hvilke farger har du brukt? Vil ha like! Vet du om det er gutt eller jente du skal ha forresten? Uansett, lykke til i sluttspurten :)

    SvarSlett
  14. Utrolig søte!! Disse må prøves nå som høstmørket nærmer seg i takt med termindato :) Kan nok få god bruk for disse i en rosa variant når tulla kommer om noen dager :)

    http://livetsepisoder.blogspot.no/

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online