24. mai 2012

Sommertid

En voksende mage. Plutselig er den så stor! Superkoselig. Den er naturlig nok med på alt. Her; en liten kosestund på verandaen igjen. I grønn sommerkjole med mintgrønne negler og litt lett lesestoff. 


Neglelakk er min beste venn om dagen. Så fresh man føler seg med et lite lag! Har funnet en ny fantastisk Essiefarge som jeg må gå til innkjøp av en dag snart. For å fylle på den allerede ikke ubetydelige samlingen;-) Fnis.

Et lite bleiebarn:-) Vi driver og øver på å være med i de Up and Go reklamene.. Neida, haha.. 

5 kommentarer :

  1. Sååååå fin mage, og så fin liten bleierumpe!!! Han er bare så søt! Han er absolutt aktuell for up and go reklame.. hihi ;-D
    Nydelig farge på både kjolen og neglelakken!!!!
    Må vel innse at jeg må slenge meg på essietrenden! Det er jo bare det at jeg ikke kan bruke neglelakk på jobb.. og nå som jeg jobber 90 % så blir det ikke mange dagene med neglelakk ;-D

    ha en strålende fin kveld søte du!
    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  2. I have the same color on my nails ! hihihi :D
    It is so lucky color !
    Pretty baby ! ;)
    Greets,
    Maedlein ♥

    SvarSlett
  3. Så kult og fresh bilde....;)

    SvarSlett
  4. Fininger alle tre <3 Kos deg i dag :)

    SvarSlett
  5. Så fin mage<3 Jeg har også dilla på neglelakker i alle mulige farger om dagen. Nå fortiden er det ferskenfargen som er elskverdig!:)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online