5. mai 2012

Pink passion

Testet melon- og pasjonsfrukt yoghurten fra Tine? Den krydret med litt fersk pasjonsfrukt er en vinner for dere som ikke visste det! Nå skinner solen etter snø og vi skal kose oss glugg i bryllupet til et vennepar. Er alltid så spent på bruden! Hun kommer garantert til å skinne.. Sukk:-)

Jeg for min del kjøpte kjole på nett, som er någet snau over brystpartiet på grunn av frøet i magen, men vi fikset det. Min assisent-mann hadde løsningen. Så da gjenstår det å se hvordan det blir! Fnis. 

Et lite "in the moment" fra i går. Sett bort i fra rotet på bordet var huset nyvasket og friske blomster handlet inn. Riktig så deilig! Jeg forstår forresten på kommentarer her at Rom 123 byr på saker og ting fra hjemmet vårt. Er sååå nysgjerrig! *vente til mandag*, ah.. 

Ønsker alle en herlig lørdag! 

12 kommentarer :

  1. så gøy å se et in the moment bilde! Fin blogg! mvh Dina

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde! Hvor er den fine toppen din fra? Jeg er så lei gravid-klærne mine, så nå må jeg ha noen fine sommerklær snart. Kos dere i bryllup!

    SvarSlett
  3. Så fint bilde:)
    Ein fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  4. Veldig koselig bilde nederst =)=)
    Fin stemning =)=)

    SvarSlett
  5. Å herlighet... jeg tror ikke jeg har fått med meg at det er en liten inni magen din igjen jeg!
    GRATULERER ;)
    Så koselig...
    Veldig koselig bilde av dere også.
    Kos deg i bryllup.
    Gratulerer med reportasjen i Rom 123 forresten -så fin og kjekt å lese :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Takk for yoghurt-tipset. Pasjonsfrukt er jo så godt! Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  7. Fine deg og lillingen(e)dine :)

    Håper du koser deg i bryllup ;)

    SvarSlett
  8. Så koselig bilde!
    Helt enig, den youghurten er bare supergod!
    Håper du føler deg smashing og at bryllupet blir uforglemmelig!
    :)

    SvarSlett
  9. Sååå fint bilde, og du er så nydelig!!!
    Den lille skjønne superfiiiine magen! Også lille "storebror" som ikke aner hva som skal skje om noen måneders tid :-) Han er så søt! Får lyst å hoppe igjennom datamaskinen og gi han en suss på hodet :-)

    Kose dere masse i bryllup.. jeg heier på outfit bilde :-)

    STOR klem

    SvarSlett
  10. Takk for tips, alltid moro å prøve nye smaker!!
    Gratulerer med den lille prinsen i magen!!
    Klem♥

    SvarSlett
  11. ahhhh, the pink is so cheerful. beautiful images!

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  12. Hvor er den blomstrete toppen din fra? Den var nyyyydelig.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online