2. mars 2012

Rom for ideer

Før vi gikk ned for telling her fikk kontoret et lite løft. Jeg fikk endelig samlet motivasjon til å rydde vekk Filips utvokste tøy som har ligget over alt på kontorpulten, samt pyntet veggene litt. Dette er nok det nærmeste jeg kommer "grafisk" uttrykk foreløpig! Sort og hvit tråd dratt mellom hvite spikere. (Følte meg litt kreativ i det lille DIY-øyeblikket;-)


Den lille H´en er egentlig shabbyhvit, men er tapet med stripete washi. I love it!

Vårt lille troll er alltid med når mamma fikser! Verdens beste selskap. Det er tross alt hans rom jeg holder på med. Vi har ikke så stor plass, som betyr kontor i et lite hjørne og barnerom i resten av rommet. Han er så liten at det går fint. 

Den fantastiske trekassen fra sommerstedet er jeg blitt så glad i! Håper jeg aldri blir lei.. Gjør seg fint med tapeter i - og det fine er at jeg finner nye bruksområder støtt og stadig. 

Jeg husker jeg følte meg vill og gal da jeg malte stolen turkis. Jeg som blir så fort lei fargeklatter og derfor må kunne bytte de ut lett. Ikke denne - jeg liker den fortsatt! Også kostet den 50 kroner på bruktbutikken - eks maling. 

Jeg må takke dere skjønne mennesker for alle hyggelige ønsker for bedre form! I dag er første dag på lenge hvor vi kan si at vi er bedre. Vi har rengjort heimen og elsket at solen har vist sitt fantastiske jeg. God helg til alle! Vi skal kose oss på litt visninger i helgen (spennende, men ikke noe akutt) og nyte sykdomsfri helg. 

11 kommentarer :

  1. ...inspirasjon frøken Cecilie!!!
    LOVE IT!!!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og stolen var kjempestilig:)
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  3. Herlige inspirasjon bilder og så koseligt å se at lilleprinsen også er med på stæsjingen ;)
    Akkurat slik er det her i huset også.. hihi

    God helg til dere!

    SvarSlett
  4. Oh my!!! Så kuult & lekkert.. Alt på en gang :)

    Så gøy med visninger (!) da, spennende.. Må si jeg ble litt nysgjerrig.. Tihi :)

    Nyt kvelden søte :)

    SvarSlett
  5. Søta! Så flink du er som fikser og ordner. Klem til deg!

    SvarSlett
  6. fint hjørne!
    Jeg har også en trekasse som jeg bruker til oppbevaring av hundelekene... hørtes nesten litt sært ut når jeg ser det på trykk. hahah!
    stilig stol. Kult med en fargeklatt eller to i heimen.
    jeg er dårlig på den slags...

    SvarSlett
  7. Så tøft det var med trådene på veggen! Er begynt å følge din blogg, og får masse tips, er så kjekt! Men du, bruker du briller? I tilfelle, kunne du vist dem frem? E ute på jakt etter kule brille tips! :)

    SvarSlett
  8. Stilig! :) Liker den blå stolen, det er fint med sånne innslag når man ellers har det hvitt og svart :) Fin helg til dere!

    SvarSlett
  9. Du har en helt nydelig blogg som er en nytelse for øyet!
    Fikk anbefalt bloggen av en venninne, og nå følger jeg den daglig:-)

    Hilsen Anne

    SvarSlett
  10. Så tøft! Også så godt å høre at du er i bedre form :)

    Så spennende med visninger i helgen. Du får sende meg en link om det er noen som er aktuelle da. Så moro!

    Håper helgen har vært fin. Jeg har blitt skikkelig forkjølet, så jeg ligger rett ut. Sånn er det når man kler seg i vårjakke ALT for tidlig :) hihi

    klem

    SvarSlett
  11. an excellent idea!! Perfect!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online