20. november 2011

til henne

Les: meg? Tihi. Jeg ønsker meg så mye til jul! Også er det jo bursdag rett før det og. Men jeg skal innrømme at jeg gruer meg til handle-peset. Det betyr nok nettshopping i år. Ønsker som ikke finnes på nett utgår, neida. Her er et utvalg av mine ønsker og som kanskje andre kunne tenke seg også?

1. superlekker kjole fra Mango. I want!
2. Eames gyngestol
3. det hvite grytesettet fra EvaTrio ønsker familien seg
4. øredobber fra Celine Engelstad
5. Kiehls deep pore daily cleanser
6. Deborah Lippmann neglelakk, rød eller mørkegrønn
7. Kiehls creme de corps
8. Kiehls Acai serum
9. Julekuler i sort og hvitt fra Bolina
10. Pomarium ansiktskrem (har 2 produkter fra Pomarium som er helt nydelige! Kommer.)
11. cathrineholm (boller og kjeler i lyseblått/ hvitt, rosa, gul, lys grønn etc)
12. oppbevaringskasse i tre på hjul fra Bolina

Og jeg ønsker meg mer jeg! Vintersko fra Timerland, hvite boller fra Hansen&co, body lotion og skrubb fra REN Skincare.. Lykke til med gavehandel og juleplanlegging alle sammen! Tar imot tips med takk; til svigers og foreldre for eksempel? Dere er alltid så kreative!

I morgen kommer ny kul give away! 

12 kommentarer :

  1. Oj! den kjolen var fiiiin!
    Takk for tips altså :)
    -monica :)

    SvarSlett
  2. Så fine ønsker, mye av dette jeg kunne tenke meg selv ;)

    Ha en fin søndag :) Klem

    SvarSlett
  3. Her var det mange flotte ønsker, håper julenissen er grei med deg i år! *S*

    Klem

    SvarSlett
  4. Fiiine øsnker ♥
    Blir nok litt julegaveshopping på nett for meg i år og gitt, er så enkelt;)
    Jeg har en give-away på en annen fin JULEGAVE (til deg selv) Ta turen inn og se;)

    Ha en finfin søndag, fine du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. fine ønsker. heldigvis kan jeg stryke noen ønsker fra lista. hvitt grytesett kom i hus for noen uker siden.julekuler er på plass og gyngestol har begynnt den lange reisen fra uk til oss. kanskje den kommer før jul? da hadde lykken vært stor.

    ønsker meg ny pc da. men tviler på at jeg får det siden jeg har fått så mye annet i det siste.(litt mangen. før julsgaver til meg selv må jeg inrømme)*flaut*

    forsatt fin søndag

    SvarSlett
  6. Mange fiiiine ønsker her, og noen har jeg:=) håper du får mange av dem:=) Klem

    SvarSlett
  7. Fiine ønsker og gode tips, kjære deg!! Vi besøkte lille Nathaniel hos Richard og Helene i går, og hun hadde fått eames gyngestolen i fødselsgave. Jeg satt i den i flere timer, og merket at den ville jeg også ha!! såå fin! Mads var ikke helt enig i at det var en veldig praktisk investering.. hehe, men å ønske seg/drømme er lov!! miss you, din M

    SvarSlett
  8. Eva Solo settet står på min ønskeliste også... +++++++ listen er lang, som alltid;)

    Jeg er heldigvis godt over halvveis i julegaveshoppingen, og satser på å bli ferdig denne uken:)
    Så kan desember bare komme- med hygge, innpakking og kos --- og alt det andre julestresset da;)
    Bare deilig å kunne ta turen til byen eller på storsenteret uten å MÅTTE finne gaver.

    Ha en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  9. Den lista der skal jeg faktisk printe ut og gi til kjæresten min. Tihi.

    SvarSlett
  10. For en lekker ønskeliste!
    Her er en del jeg håper på under treet selv også.. :)

    SvarSlett
  11. Fanny Marouani21 november, 2011

    I'm so glad to discover Pomarium in your wish list ! Hope Santa Claus will be nice with you ! Best regards. Fanny Marouani, Pomarium's founder.

    SvarSlett
  12. hei snuppa. nei desverre ikke noe spesial deal eller fancy greier.
    eamsen koster forsatt for mye for meg.
    men så er det noe med at den holder livet ut.
    mine foreldre har i allefall alle deres designer stoler.(de har en fetish på design stoler/ting)

    eg håpe bare den er brukbar og ikke bare til pynt.
    klem julia

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online