24. november 2011

klær og new haircut

Det å kunne sitte hos favorittfrisøren - med en kopp sitronte, mørk sjokolade og hundreogørten magasiner - det er vidunderlig det. Bare konsumere blader som om det var serranoskine og bli massert i hodebunnen når det blir vasket (sukk og stønn, så digg!), få ny frisyre og vekk med etterveksten.. Denne gangen foreslo hun for meg at vi skulle teste midtskill. Jøss! Det har jeg vel ikke hatt siden jeg var 15 år eller noe... Men det skader da ikke å prøve. Dette ble resultatet..

(Over: leopardtights fra Bianco og en gammel selekjolle i grå college fra Bik Bok med påsydd blonde).

Jeg merker at klesdagene mine ikke er like spenstige nå i permisjonen. Det går stort sett i joggesko eller støvler, og gjerne tights og en eller annen oversized genser. Ikke helt schnas alltid, men i regn og tur med vognen er det ikke noe annet som gjelder. Her er noen unntak..

Favorittjakken fra Mango, som jeg tror finnes i butikk enda. Grå tights i ull og kjole fra Vila med påsydd blonde. Kjede fra Soul of Maïa. 

Lys kjole fra Cream og strikket vest fått fra mamma etter oppskrift fra Pickles.no. 

Ønsker dere en fin dag!

18 kommentarer :

  1. Det ble jo knallfint!! Du kler jo alt :-)

    Haha, det var deg jeg diskuterte det med ja! Akk, denne teflonhjernen! Håpløst!

    SvarSlett
  2. Såååå pen du er!!! Og elsker cardigan og mix av antrekket! You did it again....takk for mld inne hos meg, det varmer:)

    SvarSlett
  3. Du er så søt...
    Herlige, myke og fine klær :)
    Og nydelig på håret.
    Ønsker deg en fin permisjonsdag ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så fiiiin du er!!
    Midtskill ble jo knallbra ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. So sweet .... :-)

    Many Greetings from Germany * Denise

    SvarSlett
  6. Det blev verkligen jättefint! :)

    SvarSlett
  7. Lovely hair, gosh I need to get mine coloured ;)

    SvarSlett
  8. Så FIN jenta :) Men igjen, du er jo alltid fin... <3

    SvarSlett
  9. Fin du ble:) Alt kler den smukke- og det stemmer jo;)

    ELSKER tiden hos frisøren.. har time neste uke, og dagene går ikke fort nok;)

    Så greit med litt kles inspirasjon, jeg trenger det om dagen.

    SvarSlett
  10. Så fin du ble på håret! Du ser superfresh ut Cecilie!
    Klem Hanne Mette

    SvarSlett
  11. Så fin du ble på håret da! Det er så herlig å få klipt å tatt ettervekst. Man føler seg som et nytt menneske :)

    SvarSlett
  12. Såååå fin du är! Gillar blondekanten på kjolen och mittbenan, det klädde du verkligen!
    Kram på dig!

    SvarSlett
  13. Jeg syns du er så utrolig pen! Tenk etter å ha fått barn, hvor de små ting som man gjorde før ( og ikke kanskje satte sånn pris på) blir så utrolig verdifulle.. Bare det å kunne lese sitt favoritt blad....eller å nyte egentiden til frisøren? Åh, luksus er det! Nyt tiden med den lille også, men ikke glem deg selv. Klem

    SvarSlett
  14. Du ble jo knallfin med midtskill da :) Godt og få litt pleie seg selv tid hos frisøren. Et lite energiboost i en slitsom hverdag.
    Og antrekkene dine er super skjønne som alltid :)

    klem Jane

    SvarSlett
  15. du ble kjempe fin.liker midskill.
    eg syns du ser bra ut eg. og sikkert i støvler og joggis o.
    eg så ikke ut i permisjon.litt av et monster. men eg brydde meg jo heller ikke og det blei det ekstra deilig når eg fresha meg opp.(ja til og med ugjenkjennelig)
    godklem

    SvarSlett
  16. Midtskillen kledde du utrolig godt Cec ;) Fin som alltid <3
    Tror jeg skal stjele bordbrikke-tipset ditt jeg ;)
    Ha en strålende helg!

    Klemmer i fleng til deg og F fra Kine

    SvarSlett
  17. Du ser strålende ut i alle dine antrekk =D Og ekstra moro å pynte seg da, når man ellers bruker mye mammapermisjonens uniformen ;)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online