21. november 2011

god morgen!

Jeg kom jaggu på en ting til jeg har satt på ønskelisten jeg! Boken ved navn Frokost. Det må jo være noe for meg.. Ikke at frokosten er favoritten, men det er jo så kos. De stundene hvor man kan se resten av byen våkne til liv, eller løpe mot jobb, fra vinduet. Med en kaffe og et knekkebrød (oh, tidenes valg) eller yoghurt eller hva det måtte være.. Det er ikke poenget. Stunden er poenget. Sometimes; lovely! (Andre ganger er det skikkelig drit riktignok. Man er stuptrøtt, har ikke pålegg, melken er sur - så det var den latten, dårlig tid, dårlig hårdag kanskje, for ikke å snakke om dårlig klesdag, eller 15 minusgrader og vått hår mens man egentlig skulle rukket bussen som går... Nå! Ler.) 


En frokost som smakte. Vondt. Ja, men den ser helt strålende vakker ut? Elsker synet, men fant ut etter at jeg hadde laget den at jeg er skikkelig lei tørket banan og gresskarkjerner. Bringebær og vaniljekesamen kunne jeg nok likt, men dessert til frokost er vel ikke anbefalt. Dessuten var bringebærene sure.. Det ble knekkebrød og klementiner i stedet. Det vanlige:-) 

God morgen til dere alle! Håper dere rekker bussen, har en skikkelig god hårdag og har spist en god frokost. Jeg digger dere! Alle spor dere legger igjen blir slukt og jeg setter uendelig stor pris på hver eneste kommentar. 

11 kommentarer :

  1. Lekkert såg det vertfall ut ;)
    Eg er nok den personen du ser ut vinduet som spring til jobb ;) alltid litt for dårlig tid!

    Håper du får ein fin tirsdag!
    Klem Helene

    Ps. Me har utfordring på gong :)

    SvarSlett
  2. Du er så herlig!
    Denne frokosten er nemlig ett sant H#¤%& for meg noen ganger...har sjelden matlyst og syns det er kjedelig å lage frokst...;)
    Derfor elsker jeg disse mat innleggene dine:)
    Men det å spise frokost med dekket bord i helgene med lille familien...DET elsker jeg!

    SvarSlett
  3. Hender det er noen sånne dager ja, men satser på at alle i dag har en super start på dagen, og du likeså :)
    Du lager alltid så freshe flotte måltider som ser kjempe delikate og digg ut. :)

    Ønsker deg en fin dag
    klem Jane

    SvarSlett
  4. En herlig telys-tirsdag ønskes deg prinsessa mi <3

    SvarSlett
  5. Kul blogg.Titter innom flere ganger i uken. Heia Cecilie:)) Klæm M

    SvarSlett
  6. Det ser lekkert ut !
    Selv er jeg nok best på et tørt knekkebrød, med ost. Noe så kjedelig....
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. oooh så godt. fargene frister!

    SvarSlett
  8. Kjenner meg igjen der ja...
    Ser ut som en fin bok.

    Ha en fiiiin morgen skjønne - må den bli herlig!
    Den største klemmen fra meg

    SvarSlett
  9. Herlig blogg du har, fant veien via Stylizimo:)
    Fin så frokosten i alle fall ut :) Ei bok om Frokost var et godt gavetips!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Herlig innlegg. Kjenner meg igjen her ja... Magiske stunder...når at går som det skal. :o)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online