20. oktober 2011

Luxury

Skjønt å kunne ta med seg de bladene man vil hjem, fordi venninnen får så mange på jobb at det blir alt for mye.. Luksus! I dag skal jeg og fine Pernille og Marthe (bloggiser) kose oss med bobler og goodies hos Kappahl sammen med Lifestyleblogs. Herlige Josefine står bak. Gleder meg til å treffe jentene! Og kanskje litt rabattert shopping? Like. Takk for en nydelig date beste Pernille N.<3


 Den gule koppen savner sin turkise venn, men vi får ønske oss til jul! 

Glad torsdag alle fine!

5 kommentarer :

  1. ...og min turkise kopp savner sin gule venn*ler*
    Til jul så :)

    Kose deg masse vennen!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. SÅÅÅÅÅååå heldig du er som skal på eventet!! Kose deg supermasse! Var innom og shoppet litt på Kappahl i dag faktisk..!!!! Mye fint der!

    Igjen, KOS deg!

    Klemmer og smasker :)

    SvarSlett
  3. Fine kopper, og elsker bladen og pukkaen:=) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hvordan var det??? Så utrolig dumt at jeg ikke kunne bli med. Var virkelig ikke helt i slaget.

    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Takk for en herlig kveld:) Jeg er strålende fornøyd med både cupcakes og goodiebag! Fine rabatter og litt shopping fangst er hverdagsluksus på sitt beste:) Go'klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online