16. september 2011

Cupcakes & washi tape

Jeg skulle ønske jeg hadde flere vegger med plass til tape! Nå har washi tapen fra Konfetti kommet og den er jo søt både på vegg, til pakker og andre ting. Det er selvfølgelig litt "nytt" for meg enda dette med farget tape på vegg, men det ser jo ganske kult ut i grunn. 


Men dere.. Nå er det sånn at butikksjefen på Traktøren jeg handler hos kjenner meg igjen når jeg står og glor på Wilton sprøytetipper og konditorfarger.. I går hørte jeg bare "ja, du baker og baker"? Jeg må le. Det er sikkert 4. gangen jeg er innom. Det cupcakes-prosjektet mitt går nemlig ikke helt smertefritt, og jaggu så mye stolthet jeg legger i dette! Det skal bli fint! Og jeg syntes ikke de jeg har laget til nå er spesielt smashing sammenlignet med Hancock eller andre bakere. (Der hørte jeg jo selv hvor teit dette høres ut. "Og andre bakere". Jeg er da ingen baker, så hvorfor sammenligne seg med de..)


De ser for så vidt greie ut helt til jeg skal avslutte sprøytingen av frosting.. Jesp, dette var vanskelig. Forhåpentligvis blir neste bakerunde bedre! Hihi..

Fin fredag til dere! Jippi. Fredag. Nå skal det konsumeres taco, sjokkis, potetgull og Zero som bare det! Jeg trekker give away etterpå forresten.. 

15 kommentarer :

  1. Endelig fredag, ja :) Syns jo ikke disse ser så aller verst ut da - mye finere enn det jeg får til, og disse andre "bakerne" er jo proffe så det skulle bare mangle at en ikke er helt på nivå med disse.

    Lykke til videre med bakingen og ha en deilig helg :)

    /Kristine

    SvarSlett
  2. Taco til lunsj? :)

    De der så da kjempefine ut! Ikke vær så streng mot deg selv nå :-)
    Kooooos deg med fredagskvelden! Jeg vet det er en favoritt ;)

    SvarSlett
  3. Mmmm flotte cupcakes!! Flink er du - det er ikke lett å få de så fine!
    Fint å henge opp små bilder med tape - jeg har bestilt taperuller på ETSY som jeg venter spent på!! Heidi :)

    SvarSlett
  4. Synes de så fine ut jeg!
    Ha en magisk helg.

    SvarSlett
  5. Wow, så flink du er! :)
    Lyst til å prøve meg på cupcakes jeg også -men er litt redd... hehe

    Ha en nydelig helg ♥

    Klem G

    SvarSlett
  6. De var kjempefine. Jeg synes du har grunn til å være fornøyd. Gjestene dine kommer til å like både deg, cupcakes'ene, dåpen, og lillegutt.

    Ha en herlig helg! :))

    SvarSlett
  7. Haha, artig når de kjenner deg igjen i butikken;))
    Syns cupcakesene dine er knallfine jeg, og de ser sååå gode ut;)

    Innom for og ønske deg en strålende helg, søte deg - og husk, jeg er innom nesten hver dag, men kommenterer litt mindre enn før;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Jeg sliter også med samme problem. Fikk slik fancy kakesprøyte til jul med et hav av forskjellige tupper, men jeg får det bare ikke til. Så kommer det for lite, og så for mye. Så faller ikke frostingen i den retningen det skal og lager en bulk i den "perfekte" sirkelen jeg begynte på i ytterkant av cupcaken for å jobbe meg inn mot midten og skal avslutte med en perfekt tupp på midten... Kjøss meg et visst sted. Det skjer ikke her i allefall. Her ser det ut som et kræsj hele greia midt oppå cupcaken. :0(
    Men jeg syns du har fått det til jeg. Ser kjempe gode ut også. Nammenamm :0)

    Nyt fredagen med taco, godis og mer til. :0)

    Stor klem Jane.

    SvarSlett
  9. Men kjære deg, de der ser jo kjempefine ut! Jeg vet hvordan det er å være perfeksjonist, men de der skal du si deg veldig fornøyd med synes jeg! :)

    SvarSlett
  10. Åltså, dette sleit jeg med til dåpen av min tulle for 1 uke siden. Jeg prøvebakte ørten cupcakes, pynta og stod i...det endte opp med å ikke bli noen cupcakes i dåpen i det hele tatt (de ble ikke fine nok...synes jeg) Men jeg brukte i alle fall wilton 1B og wilton 2D tupper og prøvde hardt å etterligne noen av Manuela (passion4baking) sine lekre cupcakes. http://www.passionforbaking.com/blog/2011/06/19/mine-beste-grunnoppskrifter-pa/ Jaja, jeg får fortsette å øve så kanskje det blir cupcakes på 1 års dagen april neste år... *sukk* MASSE LYKKE TIL!!! -Kristin-

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. ♥ Ser tapen er i GODE hender ♥ ;) Ha en fin helg! Klem, L.

    SvarSlett
  13. Cupcakesene dine smakte himmelsk!!!! Jeg er sååå heldig som fikk være prøvekanin ;) Nam nam, flinke husmorjenta mi! M

    SvarSlett
  14. Synes cupcaksene din ser herlige ut jeg - ikke vær så streng mot deg selv:)
    Taco er fredag -kos dere!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  15. så flink du er Cecilie. jeg er helt elendig på cupcakes, men har veldig lyst til å bli flink!! Du, hvor kjøper du tapen? jeg finner ikke så mange gøyale her i sør nemlig. klem line

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online