8. juni 2011

Bad hair day - no more?

En ting jeg har funnet ut at man virkelig ikke har tid til i denne nye tilværelsen - det er å rette ut håret, som jeg er litt avhengig av. Så til nå har det vært håret i en dott bak. Jeg har derfor investert i tidenes produkt ( I WISH), som er en olje som visstnok skal rette håret ved føning. Hvis dette fungerer sånn tålelig greit er det verdt hver krone, og jeg gleder meg til å teste Alexander Sprekenhus sitt vidunderprodukt ONE DAY STRAIGHTENER. 


Tror jeg skal teste ut shampoo og balsam også, dersom jeg liker dette produktet. Men da må flaskene jeg har fra før først tømmes:-) Her er det fortsatt morgenkåpe og trøtt ansikt! Håper dere alle har en vidunderlig onsdag. Vi koser oss og jeg skal straks prøve å få brygget meg en latte på favorittmaskinen. 

4 kommentarer :

  1. Elskling, takk for i går. Du er verdens beste, og lillen er verdens fineste!:)
    Love you...

    SvarSlett
  2. Heihei Cecilie!
    Godt og høre at du koser deg med lille ♥
    Akkurat slik det skal være - herlig!
    Hvis det produktet der funker, vil jeg gjerne vite om det ja, hihi... Jeg styrer litt med rettetang innimellom jeg og, og nå har snuppa på 12 år og begynt med det, så vi hadde vært happy hvis det finnes noe som funker!!

    Ha en fortsatt fiiin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjenner til det der ja:) Har selv en liten en på 11 måneder, og egentid på badet er det ikke lenger like mye tid til, gitt... Lov å gi en vurdering av produktet når du har fått testet det ut da;)

    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  4. Hihihihi, husker den tiden med førstemann.. følte ikke jeg fikk tid til å dusje skikkelig en gang:)Men det går seg til.. enn så lenge håper jeg produktene hjelper.. hihi

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online