16. mai 2011

Sengetøy skal ikke strykes..

I morgen er det selveste 17. mai! Hipp hipp hurra.. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Bunaden kan man jo drømme om å få presset på seg og det henger ikke mange pene kjoler i størrelse MAMA (2 be) i skapet for anledningen. Jaja, hva spiller vel det for en rolle! Kose seg skal man uansett. 


Jeg la på deilig nytt sengetøy med de elskbare lyseblå og hvite stripene, sammen med sommerfuglputene fra H&M Home, for leden. Deilig og sommerlig. Eneste aberet var at jeg faktisk måtte stryke sengetøyet! Hvem gjør det? Og her tråkker jeg sikkert virkelig i salaten, for alle dere herlige husmødre rundt om i bloglandia gjør vel slikt, men jeg; neppe. Jeg takler ikke å stryke. Jeg prøver å overbevise min kjære om at jeg "ikke klarer" når han spør om hjelp til skjortene. Blir helt svett av tanken! Men; sengetøyet ble fint det - etter litt banning med strykehjernet. 

Ønsker alle en nydelig dag, og ikke minst en herlig 17. mai!

8 kommentarer :

  1. hahaha..Min sjelevenn..
    Jeg stryker heller aldri.. Eier et strykejern som jeg har arvet liksom.. hahaha.. Med andre ord:gammelt.. Det står gjemt langt oppe i skapet, er neimen ikke sikker på om det ble med på flyttelasset en gang når jeg tenker meg om *ler*
    ..Og strykebrett?? Neeei.. Det vet jeg ikke hva er ;)

    Kose deg imrg :)

    SvarSlett
  2. Slapp av Cecilie. Du er IKKE den eneste som ikke stryker sengetøy. Jeg stryker minst mulig. I dag har jeg strøket bunadskjorter og stoffservietter, akkurat når det gjelder de tingene er det ingen vei utenom, og jeg haaaaaater det...
    Ikke ble skjorta så fin som når mamma gjør det heller...

    Kos deg i morgen cecilie. Jeg satset på basic hvite skinny jeans og hvit tunika som jeg "pyntet opp" med høye skinnsandaler og smykker sist jeg var høygravid på 17 mai. Kjipt å kjøpe ny kjole som man ikke får brukt mer enn 1 gang.

    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Åååh, den sengen fikk jeg bare så lyst til å synke rett ned i... Flinke deg <3 Gleder meg til å se deg imorgen!!! Din M

    SvarSlett
  4. hvorfor måtte du egentlig stryke det da? Jeg har ikke strykejern selv engang jeg.. Hehe, eneste jeg har strøket er alle gardinlengdene - det er 7 stk laaaange og jeg måtte fordele det utover mange dager fordi det var så kjedelig! ;)

    SvarSlett
  5. Ingen stryking av sengetøy i denne heimen heller:)
    Skjønner forøvrig antrekksdilemmaet ditt...sliter litt selv også, men finner nok på noe:) har ikke bunad, så blir vel en kjole som blir kortere i fronten og lengre ved baken;) Sånn er det med "disse magene" vettu;)

    Kos deg i morgen! Ha en fin 17-mai!

    SvarSlett
  6. Herlig tilståelse!:)
    Jeg brukte 4 år på å pakke ut mitt strykejern av esken, så det sier seg selv at vi ikke sover i nystrøket sengetøy her i huset heller!
    Ønsker deg en fin 17.mai!

    SvarSlett
  7. Hihi jeg stryker heller ikke sengetøy (selv om jeg egentlig har lært det av mamma) ;-)
    Nydelige bilder!!
    Ha en fin 17. mai! I fjor var jeg også høy gravid 17. mai. ;-) Det ble en kort dag i byen, tungt og alle som presset seg frem og dultet borti. Irriterende ;-) Men i år blir det stas å trille med lillegutt! Du kan glede deg! ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  8. Mmmmm, så god den ser ut!! Syns det er farlig å legge ut sånne innlegg når gravide damer som driver med eksamen er innom å leser bloggen din!! Hihihi :)

    Den ligner litt på min oppskrift, så jeg tror virkelig på at denne er god..

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online