1. april 2011

Sommerfugler på ønskelisten

Det er mange ting jeg ønsker meg til leiligheten (som absolutt ikke har plass til mer) og jeg merker at smaken fort endrer seg! Det jeg syntes var fantastisk da vi flyttet for snart to år siden er ikke fullt så interessant nå. Det er litt trist syntes jeg, men sånn er nå det. I denne verden av blogger, magasiner, tv og Internett blir man eksponert for enorme mengder fantastiske nyheter, hjemmelagde ting, trender, ideer etc og det er umulig å ikke bli påvirket. Noe er dyrt, mens annet er nesten gratis og kan gjøres selv. Heldigvis! 


Nei, man kan ikke bytte ut alt hele tiden, men jeg er superfan av loppis, fretex og finn.no hvor man kan gi bort eller selge brukt - og også finne nydelige kupp selv, som er brukt. En trend jeg virkelig liker! 

Når det er sagt syntes jeg bildene over, av sommerfuglene fra Hagedornhagen, er nydelige og jeg kunne gjerne tenke meg å se de på veggen i vårt neste krypinn en gang i fremtiden. Men hvem vet, da er jeg kanskje så lei sommerfugler at det er helt uaktuelt? 

God helg alle sammen! Endelig er det fredag - og selv om det ikke gjør meg noe mer "oppegående" er det bare fantastisk deilig at ukens beste dag er her!

8 kommentarer :

  1. Disse har jeg sett på også, SÅ fine!! Er jo en butikk i Oslo som skal ha disse, litt enklere enn å bestille fra Danmark :-) ...blir kjøpt til hjemmet her veldig snart!

    SvarSlett
  2. Hihi, lurer på om jeg klarer å gjette riktig. Har et navn i tankene nå, som passer godt til deg, haha:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! :) Smaken endrer seg hele tiden, og det er jo godt med litt forandringer innimellom også! ;) Ønsker deg en fin helg! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. Morsomt, akkurat de to bildene har vi på stueveggen!
    Og det er sant det du skriver - det er umulig å ikke bli påvirket, enten man liker det eller ei.
    Sommerfuglene oppdaget jeg på ulike blogger, og vips så var jeg solgt :)
    Nå er ikke disse bildene særlig kostbare, og da er det vel kanskje "lov" å bytte de ut om man skulle gå lei om noen år.

    Ha en deilig ukens beste dag! Her har snuppa akkurat sovna og kvelden nytes med godis, tv og litt blogging. Deilig :)

    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Jeg tipper på Filip? :)

    SvarSlett
  6. Hei Cecilie!

    Jeg har hatt sommerfugl-dilla siden bryllupet vårt for fire år siden, og tro meg, du blir ikke lei... Løp og kjøp :) Kjempefine!

    Ha en fin søndag :)

    Klem K

    SvarSlett
  7. Hihi, SPENNENDE! :)
    Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  8. Jeg har også falt for sommerfuglene. Flotte bilder!
    Min første give-away på bloggen min holder på nå - og premien er faktisk to bilder fra Hagedornhagen.. Et lite tips ;-)

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem Karianne

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online