12. april 2011

Lykkelig som liten

I dag er det bare å tenke på minnene fra i går og den fantastisk varme og solfylte Oslo-dagen! Merker jeg er helt sol-addicted og beklager at det går ut over bloggen. Her går det mye smoothies om dagen, som er et herlig mellommåltid. Sammen med et deilig blad er det enda bedre.. 



Over til noe helt annet. Det er så mange der ute som har småtroll eller har de på gang, så nå vil jeg bare tipse om noe jeg har stor tro på! Lykkelig som liten tilbyr økologiske og naturlige hudpleieprodukter for barn som jeg har lest mye bra om. De har blant annet en god ammesalve som man ikke trenger å fjerne før amming, hvilket for meg virker supert. Mange av kremene på markedet må vaskes av..
De har visst også en vidunderlig barnesalve. 

Det er ikke akkurat slik at jeg syntes produktdesignet gjør disse varene mindre interessante. Jeg mildt sagt elsker søte små dupeditter og krukker med skjønne farger. Tumbs up!





Jeg har bestilt ammesalven og barnesalven og har fått de skjønne varene i hus. Så er man beredt:-) Ammesalven kan forresten brukes på leppene også.  

2 kommentarer :

  1. Kjør på med barnetips og greier, jeg er rookie. Kan ikek du lage ett innlegg, A - Å for hva man må huske på fra innkjøp, NAV greier +++ etter man har blitt gravid? LOVE

    SvarSlett
  2. Herlige produkt-tips du deler! Lurer litt på om jeg skal kjøpe en liten krukke med ammesalven. Har en fra apoteket - men denne var da så mye mer lekker :D

    Håper alt er bra med deg og gutten i magen din. Skjønner at du har fått beskjed om å ta det helt med ro (?).

    Jeg <3 også smooties!
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online