5. februar 2011

Slim jeans på 1-2-3

Det finnes sikkert mange ulike måter å sy inn en bukse på,  og jeg er ingen syerske så dere får se hva dere syntes. Denne metoden fungerer utmerket for meg! Noen tips før man starter: 

 Sy heller litt for lite inn til å begynne med, enn å måtte ta opp. Jeansstoff og sytråd er noe herk å sitte å ta opp. Prøv buksen underveis og sy inn mer dersom det er behov. Merk gjerne med nåler eller penn. 
♡ Les hele beskrivelsen under før du setter i gang, så ikke det er noe vesentlig som er glemt fra starten

(Obs: legges med glidlåsen (front) opp)








Lykke til! Og har du spm er det bare å fyre løs. Mulig jeg har vært dårlig til å forklare..?!

7 kommentarer :

  1. Dette skal definitivt testes på et par bootcut-jeans jeg har liggende! Tusen takk for gode råd!:) Du er så flink med klær - liker stilen din veldig godt. Kanskje du kan vise noen "mamma-antrekk" til inspirasjon også en gang? :)

    Fortsatt god helg, og kos deg med avslappende bladstunder - de er gull verdt:)

    SvarSlett
  2. Dvs. gravid-antrekk;)

    SvarSlett
  3. For en utrolig god idè! Dette ville jeg aldri kommet på selv, eller tatt sjansen på sånn helt på egenhånd;-) (jeg er nemlig ikke sååå dreven bak symaskinen, hehe).
    Men nå skal jeg jammen prøve på et par bukser som bare ligger i skapet og støver ned!
    Takk for superbra tips, og riktig god helg:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Dette skal definitivt prøves ut! :) Takk for tips! :)

    God helg fra Renathe

    SvarSlett
  5. Takk for tips! Jeg vet at bootcut spås å komme tilbake til motebilde nå fremover, men jeg er på ingen måte helt klar for den trenden på en god stund enda:)

    Nå skal symaskinen frem!

    Ha en herlig lørdag!

    SvarSlett
  6. Å så lurt, må prøves! Tusen takk for tips og veilledning :-)

    SvarSlett
  7. Takk for tips! Kjempesmart, det skal jeg prøve på.
    Jeg synes det er vanskelig å finne fine gravid bukser, så det har vært mye tights på meg:)
    Jeg er nå 22 uker på vei med nr tre, gøy å se deg med gravid antrekk her over:)
    Lykke til videre! Klem Vivian

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online