1. februar 2011

HAY

Denne kalenderen fra HAY er en fryd for mitt øye. Rene linjer og intet vås om måneder eller hvilket år vi er i. Sånt har man jo stort sett kontroll på :-) Kun ett eller to tall. Dagen i dag. En evigvarende kalender, som jeg ønsker meg veldig, med stor V. Det er godt å ha ting å ønske seg. 



Så den faktisk i et interiørmagasin for ikke lenge siden, i en hjemme-hos reportasje. Heldigvis ramlet jeg nå over kalenderen på en blogg. Mulig det bare er jeg som ikke visste at denne er designet av vår danske venn Hay, men pytt sann. Nå vet jeg!

3 kommentarer :

  1. Kjempefin...
    Hadde aldri sett den før jeg :)
    Kjekt med en som varer evig.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin typografisk kalender :)

    SvarSlett
  3. Så fin kalender!!
    Den kan jo brukes om igjen år etter år!!
    Kunne godt tenkt meg en sånn, ja:-))

    Første gangen jeg er innom på besøk på bloggen din, likte meg!! (Legger meg til som følger.)

    Fin helg til deg:-)))

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online