13. desember 2010

Et jubileum!

En milepæl nærmer seg.. På onsdag er jeg halvveis til 50! Helt herlig å ha ligget under 25-tallet helt til nå, men dagen er straks her, hvor det skal passeres. Alle sier at 25 år er det beste. Da er livet på topp.. Akkurat sånn føler jeg det også. Håper bare ikke det går nedover herfra.. Neida:-)


Jeg har rukket mye på mine 25 år. Blant mye annet har jeg for eksempel rukket å;

 leve livet som russ 2004
 jobbe som avlaster for en nydelig jente med downs syndrome
 ta en bachelorgrad i markedsføring og salgsledelse
 finne min utkårede, som jo er det beste av alt!  
 få en fantastisk spennende prosjektlederjobb innen reklame
 eie tre ulike leiligheter (selvfølgelig ikke samtidig!)
 få mange helt fantastiske venner

Hva har vært din favorittalder til nå? 


Nydeligste Nina bak bloggen og nettstedet Stylizimo har kommet hjem fra LA, for godt! Vi har allerede rukket å ha kvalitetstid sammen igjen og jeg var så heldig å få amerikansk bursdaggave på forskudd  Lucky me! Syntes innpakningen var så nydelig så her er det bare å hente inspirasjon.

Jeg fikk et nydelig stort duftlys fra Voluspa! Helt fantastisk. Jeg har bare lest masse om de i alle mulige magasiner om dagen så å få ett i gave var bare en drøm. Takk skjønne!

Jeg fikk også det skjønneste prinsessesettet til å lage cupcakes av. Eller muffins om du vil. Jeg elsker å bake muffins! Dette gleder jeg meg max til å bruke. 

Ha en FIN mandag alle sammen!




7 kommentarer :

  1. For en skjønn gave! Heldiggris altså!
    Jeg synes igrunnen hver alder har sin sjarm. Da jeg fylte 25 var jeg gravid med min første så livet forandret seg mye.
    Det er igrunnen helt greit å være 32 også forresten. Å bli eldre er ingenting å grue seg til.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se deg etterpå!!

    SvarSlett
  3. Grattis så mye med dagen litt på forskudd!:-)
    Herlig cupcakesett altså - ble litt missunnelig der merker jeg...
    Jeg er nå 30, men tror inni hodet at jeg fremdeles er 25, hehe. Man er nok så gammel som man føler seg:-) (Likte forresten veldig godt å være 25, akkurat passe liksom:-)
    Ha en flott jule- og bursdagsuke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du er fornøyd med gaven min venn:) Må jo nesten innrømme at det er DU som har lært meg å pakke inn gaver pent da. Du gjør det alltid så pent.
    Som en erfaren "gamling", så vil jeg jo si at du har mange gode år foran deg. Helt utrolig hvor mye du har fått ut av de 25 årene du har levd allerede. Stolt av deg, jenta mi! <3

    SvarSlett
  5. Så kjempe flott gave du har fått. Kjempe misunnelig på det voluspa lyset asså ;0) Kan ikke si jeg har noen spesiell favoritt alder, men må jo si det året jeg fyllte 22 var veldig koselig da, for da ble jeg nemlig mamma :0)

    Ha en kjempe flott bursdagsuke :0)

    klem klem

    SvarSlett
  6. Min beste alder må være når jeg var 23 og fikk min lille frøken og NÅ som 26 år og lever det flotte livet jeg har nå med min lille familie og vårt lille hus ;)
    Gratulerer masse på forskudd
    klem victoria

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online