19. november 2010

KK julen og røde negler

Igår befant jeg meg i vinterkledd landskap utenfor Oslo og fikk julestemning så det holdt. Sissel og Odds julesanger fra i fjor surret og julemagasinet fra KK ble slukt. Lykke! Det bugner av klementiner hos oss og faktisk kjøpte jeg en pepperkakeboks også. Nå er vi i gang:-)







Endelig har jeg fått kjøpt favorittneglelakken min igjen, etter å ha glemt den forrige med åpen kork og tørt resultat.. Clarins rødfarge er utrolig fin! Farge 05.




Håper alle som gleder seg til jul nyter tiden de har i vente, mens de som ikke er fullt så glade i det finner andre hyggelige ting å bruke juletiden til.

5 kommentarer :

  1. Du har virkelig kommet i julestemning du! Det så koselig ut:O)

    SvarSlett
  2. Åå...jeg kjenner jula kribler i kroppen. Denne helga er det to bursdagsfeiringer, men SÅ skal jeg lage julekalendere og kooose meg med julemusikk og levende lys. Lykke!!
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Lekkert med røde negler ♥ Nå fikk jeg lyst til og ta meg en skikkelig neglepleie her... sitter med stygg avskallet lakk på neglene, og det er IKKE lekkert;)

    Kos deg med julebladet og julestemningen, og ha en herlig helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Veldig enig- den rødfargen er lekker!!min røde favoritt!! Fortsatt nydelig helg til deg, søde du! Klem line

    SvarSlett
  5. Dette bladet har jeg ogsa :) Elsker juleblader!
    Maa bare si den er lekker den rodfargen altsaa. Du er saa fin med rod neglelakk ogsaa.

    Nyyyte helgen!
    Skype igjen snart? Jeg har litt paa hjertet :)
    Godklem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online