30. september 2010

Pakke!

Her om dagen kom det pakke til meg fra den nydeligste Hanne Mette - jenta bak den herlige bloggen Huseby Living. Jeg deltok nemlig i en give along på bloggen hennes. Konseptet Give along:

1. Du melder deg på hos bloggeren som annonserer en give along (maks tre kan melde seg på - førstemann til mølla)
2. Du får en pakke i posten.
3. Du må sende en liten pakke til tre andre som melder seg på din give along. 



Supersøt innpakning varmer mitt hjertet og gjør det hele litt ekstra spennende. Dette var virkelig nydelig gjort!

Fikk en nydelig oppbevaringsboks i sølvfarge og lekre gulløredobber. Ikke nok med det! Jeg fikk også en pose med MUST dark shots. Min favorittgodis om dagen. Takk, skjønne Hanne Mette! Jeg annonserer snart give along hos meg. 


GLAD torsdag alle!

3 kommentarer :

  1. Hei....
    - for en super idè! Og så koselig å få pakke i posten ;)
    Her får jeg følge med framover...
    Nydelig blogg! Jeg legger deg til i blogg-rollen min ;)

    Fin dag i sola!

    klem RAndi

    SvarSlett
  2. Så moro at du likte gaven. :)
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så heldig du er da. Dette konseptet hørtes spennende ut :0)

    Ha en fin helg.
    Klem Jane.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online