2. september 2010

Oppskrift på fantastisk enkel og god sjokoladeis!

Det er vel ikke å forakte? Knall produktnyhet fra Stabburet: Nugatti krønsjy, som smaker SMASH! Jeg sier bare smash. Denne isoppskriften må dere alle bare digge. Jeg har spist den og den er virkelig lovable! Det er Marit i Stabburet som er hodet bak denne oppskriften. 

Foto: www.knallgodt.no/ http://stabburets-knallgodt.blogspot.com/

Oppskrift på nydelig sjokoladeis med smak av smash

Sett en ferdig to liter med vaniljeis på benken i en halv time. Rør raskt inn en boks med Nugatti Krønsjy med hjelp av en kjøkkenmaskin og hell isen tilbake i isboksen. Isen settes i fryseren i noen timer eller natten over. Enklere blir det ikke! 

Velbekomme! Denne isen vil gjøre deg til en enda høyere elsket mor :-)


4 kommentarer :

  1. Å herregud, jeg sikler...Jeg kan ikke kjøpe den rett og slett. Ungene har ingen problem med å holde seg til en skive hver lørdag. Mor derimot hadde jo tømt denne boksen med skje når det store stygge sukkermonsteret våkner og jeg er på skapraid i jakten på noe godt.
    Farlig...
    Smash.♥

    SvarSlett
  2. Åh, smashis hørtes godt ut. Kanskje jeg skal rote fram den nesten ubrukte ismaskinen i fra skapet. Herlig blogg forresten. Jeg har lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  3. Uuummmmm, den hørtes god ut ja:) Slik må vi nesten teste... takk for at du delte oppskriften, hihi:))

    Lekkert anntrekk du har på i dag, ankelboots er kult!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for hyggelig kommentar :) Liker bloggen din veldig godt! Supert med gode tips, is-oppskriften skal prøves... Nybakte mødre trenger sukker, hihi :-) Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online