8. september 2010

De brukte kuppene

Dere begynner kanskje å bli lei mine loppisfunn, men her er fortsettelsen på helgens kupp. Utrolig hva jeg kom over! 

Gammel boks. På baksiden står det "Pris: 1 krone". Fantastisk! GLADE farger også. 

Gammelt fat med blomster og gullkant. Jeg blir aldri lei disse. 

Denne gamle og fargeglade boken måtte jeg bare ha. Den står fint i tallerkenhyllen sammen med magasinene. Retromønsteret gjør meg glad. 

2 nye kopper med slitt gullhank. Disse er ikke så voldsomt gamle, men 10 kr for to var helt topp! Store og gode tekopper får man ikke nok av med det første. 

3 kommentarer :

  1. Så flink du er til å finne fine ting på loppis da! Likte veldig godt koppene.♥
    Håper å få med meg et loppemarked i helgen. Det er jo så gøy!
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Flotte lopper! Og vi blir aldri lei av og se loppe-innlegg:))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte lopper du har fått tak i, og til en billig penge også. Det er moro :0)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online