29. august 2010

Skjønne nyheter og interiørtips fra Tilda

Jeg kjenner jeg bobler over av å kikke på de nye produktene til Tilda, som nå er på plass i butikkhyllene. Det er bare herlige farger og nydelige mønstre på en gang. Se for eksempel på disse nydelige telysholderene. Gjett om jeg ble inspirert! Jeg skal defintitivt bruke høsten på ting som dette.  



Nydelig innpakking og hjemmelaget kort. Superkoselig å gi bort!



Alle foto er lånt fra www.tilda.no. Bildet med tips til dekor er redigert av meg. 
Alle Tildas produkter er å finne hos Panduro. 

2 kommentarer :

  1. Hei!
    Så hyggelig at du har lagt deg som følger på bloggen min:-) Jeg har til tider litt bloggsperre, så det går i rykk og napp.hehe.
    Bloggen din er utrolig koselig, er innom hos deg hver dag!
    Ha en fin kveld:-)
    Ida

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg du har! følger deg :)

    velkommen til www.sweetfacedstyle.blogspot.com

    <3

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online