6. august 2010

Maribowl in my heart

Det har tatt lang lang tid for meg å bli fortrolig med Mari-skålene fra Iittala, men nå som de først er inne i varmen hos meg så er de selvfølgelig på toppen av wishlisten. Da er det også gjerne sånn at det hadde vært skikkelig gøy med 8 stk, som man kunne servere gjester dessert i. Men 8 x 199 kr..? Nei, det blir en litt stor engangssum. Jeg får sette det på ønskelisten til mitt fremtidige bryllup! (kremt:)


Ser for øvrig hos Ida at de har kopi på Europris. Et godt tips!
Glad fredag!

3 kommentarer :

  1. Jeg har også sett på skålene, beundret dem litt halvveis på avstand. Sett på venninner sine... og tenkt at det ikke var noe for meg. Men så fikk jeg plutselig så lyst på selv og har kjøpt min første i sommer. Den sjøgrønne :) Dyrt å kjøpe mange, så ja.. ønske seg i bryllup går an:)

    SvarSlett
  2. Samme følelsen har jeg hatt. Sett flere som har de, deribland min mor og synes de er fine...meeeen ikke noe for meg har jeg tenkt. Men nå som jeg har sett de i såpass mange lekre farger har jeg igrunn lyst på hvertfall en slik skål jeg også ;0) hehe...
    Perfekt gavetips synes jeg. Passer til de fleste.
    Må kikke innom europris og se hvordan de ser ut ;0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  3. Jeg onsker meg den turkise! Det faar holde men 1 stk forelopig for min del. Tenkte og ha den som en godisskaal eller noe...
    De er lekre <3

    Du faar kjope 1 av gangen, saa virker det ikke saa ille dyrt:)

    klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online