23. august 2010

Give away!

Jeg begynner å få mange lesere og det er jeg superglad for! Dette må feires med en give away. Jeg blir uendelig GLAD for alle koselige kommentarer og besøk. Velkommen hit skal dere være!


Det er ikke mye som må gjøres for å delta. Legger du igjen en kommentar her er du med i trekningen av et herlig fotpleiesett fra Scholl! Legger du også ved en link i kommentaren, fra din blogg til min give away, er du også med i trekningen om en ekstra overraskelse (en FIN overraskelse:-)


Jeg som maser så mye om fotbad forsøker nå å få dere like inspirert! Myke føtter er nydelig. Det er deilig å avslutte kvelden med et varmt fotbad etterfulgt av en god natts søvn.  



Pakken inneholder:

 Mykgjørende fotbad
 Brusende fotbad 
 Deep moisturising cream
 Krem for sprukne hæler (helt fantastisk effekt må jeg si!)
 Party feet ultra slim (herlige silikonputer til sko)
 Fotfil

Jeg trekker en vinner onsdag 1. september. Lykke til! 

60 kommentarer :

  1. Jeg vil gjerne være med på give away! Føttene mine fortjener at jeg behandler dem litt bedre ;) Har lagt link på bloggen min til deg: http://amlivelovelaugh.blogspot.com/2010/08/give-away-hos-cecilie-lykke.html

    Håper du har en litt mer våken mandag enn jeg har ;)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg vil gjerne være med! Herlig premie!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Klabert jeg er med!! Og siden bildet hadde verdens skjønneste layout & farge har jeg lagt den opp som link inne hos meg :) Ha en fiiin dag!!

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med =) Etter snart 9 måneder med graviditet begynner beina å få gjennomgå....Super premie =)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint påfunn! Liker bloggen din :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med, kan trenge ett spark i baken når det gjelder fotpleie ja!
    Mvh Nina
    ninasjoevold@ydahoo.no

    SvarSlett
  7. Å så herlig! ♥ Mine føtter er veldig gjerne med å konkurrerer!:)
    Har link i siden på bloggen min, så får ikke til å linke tilbake igjen...
    Men ligger ihvertfall bilde med link til din side!:)

    Ha en fin mandag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei, jeg er en anonym snikleser, men kan kanskje få være med i konkurransen likevel?:)

    - Kine.

    SvarSlett
  9. Åh, jeg er med!
    majaheino@yahoo.com
    Mvh,
    Maja-Lisa

    SvarSlett
  10. For en perfekt og deilig give away nå som høsten nærmer seg :) Syns det er kjempehyggelig å følge bloggen din og vil veldig gjerne være med i trekningen.

    Ha en fortsatt fin mandag,

    /Kristine

    SvarSlett
  11. Mine slitne føtter vil gjerne vinne :)
    Har lagt ut på min blogg også: http://kriiistine.blogspot.com/2010/08/give-away.html

    Takk for koselig kommentar på bloggen min forresten ;)

    SvarSlett
  12. Hei:)Flott og koselig give away du har. Jeg blir med:) Synes bloggen din er inspirerende, og du har stadig noen gode anbefalinger å komme med, fortsett med det! Lykke til videre og ha en fortsatt fin dag.Klem fra Vigdis:-))
    vigddan@online.no

    SvarSlett
  13. Så flott give-away! Jeg oppdaget i sommer hvor herlig det er med fotbad og blir gjerne med i konkurransen :)

    Kristin

    SvarSlett
  14. Jeg er fast leser, Cecilie :-) Du er så flink ! Føttene mine er veldig klar for denne konkurransen etter en tøff helg i vonde sko ;-)

    Klem fra Bergen <3

    SvarSlett
  15. Saa goy da! :) Jeg kan jo bli med for moro skyld, men skjonner at det er litt langt og sende til LA evt :)

    Hyggelig at du har faatt saa mange lesere <3
    Flere blir det forhaapantligvis etter innlegget mitt i dag :)

    klem Nina

    SvarSlett
  16. Så gøy! Jeg vil gjerne være med og krysser fingrene for at jeg skal vinne :)
    Som sykepleier går jeg mye, og da er det viktig å ta vare på føttene så detter er virkelig noe jeg trenger. Fortsett med den inspirerende bloggen : ) Elisabeth

    SvarSlett
  17. Så gøy, for en herlig giveaway....
    Klart jeg er med og link er laget...
    Ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  18. Hei! Eg vil gjerne vere med i trekninga :)
    Diggar bloggen din Cecilie! :)

    SvarSlett
  19. Jeg fant bloggen din i dag! Og nå har jeg kost meg her lenge:) Mye fint både interiør og klær!

    så deilig premie i giveaway. Det vil jeg gjerne være med å vinne. Jeg legger en link til deg på min bloggside også:)

    Her kommer jeg tilbake!!
    Ha en fin mandagskveld. Klem Vivian

    SvarSlett
  20. Hei:) kjempefin blogg! Blir gjerne med i konkurransen din:) Ha en fin kveld:) Hilsen fra Cecilie i Oslo

    SvarSlett
  21. Jeg har også føtter som trenger hjelp, hi-hi..! Så dette vil jeg være med på!
    Har lagt til link hos meg!
    Klem Ellen-Marie

    SvarSlett
  22. Jeg er altfor dårlig på slike ting. Smører bena hver dag, men fotbad tar jeg meg aldri tid til. Gjorde det mye før mens jeg satt og så på tv´n med en te kopp i hånda. Dette vil jeg gjerne være med på :0)
    Legger også ut link på bloggen min jeg til din give away ;0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  23. Jeg vil også gjerne være med! Fikk ikke til å linke, men prøver senere :P

    Liker bloggen din btw - en gla'blogg!

    SvarSlett
  24. Jeg er gjerne med. Føttene mine kunne virkelig trengt den premien etter en lang sommer. :)
    Krysser fingrene.

    SvarSlett
  25. Det fins vel knapt noe bedre enn myke, gode, velstelte føtter. Så er gjerne med på dette.

    Har lagt ut link på min blogg: http://tantepriscilla.blogg.no/1282663575_cecilies_lykke_give_a.html

    SvarSlett
  26. For en flott premie for neglisjerte føtter :)

    Herlig blogg du har!

    Jeg er gjerne med på feiring og har linket fra bloggen min og følger.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  27. Så herlig giveaway, jeg vil gjerne være med! :) Har lagt ut link på min blogg også:

    http://frknh.blogspot.com/2010/08/giveaway-hos-cecilies-lykke.html

    Tvi tvi! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  28. Hei.

    Jeg vil gjerne være med i din giveaway. Jeg legger inn link fra min blogg også.

    Kjempefin blogg du har.

    Jeg har også en giveaway gående hvis du har lyst å delta.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  29. Flott gave! Blir gjerne med på din Give away!Linker.

    Har ein liten give away hos meg også.

    Ha ein fin dag! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  30. Jeg er stadig innom og leser hos deg! Masse bra tips og fin-fin stil :)

    Og føttene er jeg altfor dårlig til å ta vare på utenom sandal-sensongen så føttene roper: vi vil vinne! :)

    Ha en fin dag!

    Klem Ida

    SvarSlett
  31. Blir meg jeg også! : ) Føttene mine trenger det, helt klart.. Jobb og skole med dårlige sko hver dag, sliter VELDIG på føttene mine ..

    SvarSlett
  32. Jeg er gjerne med i den herlige trekningen din!! Det hadde vært noe for slitne mammaføtter :)

    Klem

    SvarSlett
  33. Fantastisk give away!! Å ta vare på føttene er faktisk viktig, og jeg burde bli flinkere! Så selvfølgelig vil jeg også være med på dette :) Du har verdens nydeligste blogg - jeg klarer meg aldri 1 dag uten å titte hos deg!!! Maaassevis av klemmer

    SvarSlett
  34. Jeg er med! Myke føtter er et must!
    Tirsdagstipset mitt i går var også om å få myke føtter:)
    Har du prøvd å pakket inn føttene i plastfolie over natta? funker det :)

    SvarSlett
  35. Eg vil gjerne vere med i trekninga!

    Og så må eg seie at eg er så glad for at eg snubla over bloggen din - her var det kjekt å vere! Eg kjem att! :)

    SvarSlett
  36. Heihei! For en fin blogg du har! Kom over den gjennom NIB. Hvis jeg får lov, vil jeg gjerne være med i trekningen din. Mine føtter kunne absolutt trenge litt ekstra pleie :) Ønsker deg en fortsatt fin uke! Lill Therese

    SvarSlett
  37. For en fin og inspirerendes blogg du har!

    Her kommer vi i mangfold som sultne ulver og ønsker oss nye føtter! Ja takk, jeg vil gjerne være med på trekningen din (selv om jeg ikke har lært hvordan jeg legger inn en link på min blogg, kanskje du kunne veiledet meg..)

    Jeg lever og er gift med en professor i hudsykdommer, og vet hvor viktig det er å ivareta huden på alle områder. En kvinne kan aldri få nok av slike produkter. Flott give away!

    Klemmer fra Anne Karin

    SvarSlett
  38. Jeg er gjerne med. har ikke noe imot et fotbad, syns det er herlig : ) Jeg er alt for dårlig til å stelle bena mine da. burde vel bli flinkere.

    SvarSlett
  39. Etter at jeg oppdatet bloggen din for ca en mnd siden har jeg besøkt deg hver dag! Super koselig blogg!

    Jeg vil svært gjerne være med i konkurransen, har noen føtter som hadde trengt litt pleie snart. Linker til giveawayen din også og er spent på hva den lille overraskelsen er ;-)

    Fin fredag!

    SvarSlett
  40. Hei!

    Jeg vil gjerne være med, trenger sårt denne pakken :)

    Har også lagt ut et inlegg på bloggen: http://puccasverden.blogspot.com/2010/08/negliserte-ftter-se-her.html

    Kristin

    SvarSlett
  41. Hei Cecilie!
    Fin fin blogg!,, og fine premier da :)
    Ha en fortsatt fin lørdag der du er.
    Hilsen Liva

    SvarSlett
  42. Hei!
    Jeg mener bestemt at jeg var innom for noen dager siden å skrev kommentar for å være med i konkurransen.. Men jeg finner ikke kommentaren. Men men, da skriver jeg lik så godt en ny. :) Jeg har linket videre fra bloggen min også. Ha en fortsatt fin helg og takk for inspirerende blogg! Krysser tærne for at jeg har vinnerlykken med meg. :D

    Mvh
    Renathe

    SvarSlett
  43. Så fine premier! Jeg blir gjerne med i trekningen din. :) Har laget innlegg i giveawaybloggen. Ha en god helg videre!

    SvarSlett
  44. Fin blogg fine premier.
    jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  45. jeg er helt klart med:)
    den fine premien!

    klem ellemell

    SvarSlett
  46. Nææææhhhh, så moro :) Jeg er med! Kjempefin blogg Cecilie. Jeg koser meg og leser hos deg :) :)

    Klem Kari

    SvarSlett
  47. Ojoj! Fotpleie er undervurdert! Sier hun med senebetennelse under fotsålene... :D Blir med!

    SvarSlett
  48. Hei hei.
    Eg blir gjerne med på trekning om fotpleiepakke.
    Høsten er tida for peiskos, stearinlys og fotbad.

    Har linka deg til min blogg :)

    Ha ei fin veke :)

    SvarSlett
  49. Jeg vil kjempe gjern være med!!

    SvarSlett
  50. Jeg er gjerne med! Herlig!

    Har dessverre ikke blogg...
    katrinewj@gmail.com

    SvarSlett
  51. Hei hei!
    Jeg vil så absolutt være med :)
    Flott premie til en like flott blogg!
    Linker fra meg :)
    Klem klem

    SvarSlett
  52. Wow, for en herlig premie:)) Her vil jeg helt klart være med... Linker og:)

    Klem Line

    SvarSlett
  53. For en herlig premie.
    Vil gjerne være med.
    Linker på bloggen min.
    Ønsker deg en fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  54. Dette hadde mine sommerføtter hatt bruk for! Tar ett lodd jeg :-)

    SvarSlett
  55. Søte, søte Cecilie<3 Du er en inspirasjonskilde for mange, en kreativ sjel med flere baller i luften på en gang:-) En perfekt rollemodell for dine 2 små fadderbarn, som forøvrig savner deg stort og gleder seg til å treffe deg igjen om forhåpentligvis ikke så alt for lenge!!!!

    Jeg har stor glede av å kunne følge deg i din hverdag, gjennom dine øyne og dine tanker:-) Utrolig hyggelig!!!

    Kjempe glad i deg, snuppa mi<3

    Store klemmer fra tante Livi
    -som forøvrig også er en "sliten" 2-barnsmamma i en hektisk hverdag, som definitivt bør prioritere et fotspa;-)

    SvarSlett
  56. Hei!!
    Jeg kaster meg på...så deilig med sånne produkter :) Klem Anette :)

    SvarSlett
  57. Hei!
    Dette var en premie som jeg absolutt kunne trenge. Kanskje, om jeg vinner, endelig fikk et spark bak til å ta godt vare på mine undersåtter?
    Ett lodd på meg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  58. Takk til alle som har deltatt! Vinneren er Victoria, husetibyen.blogspot.com. Følg med for ny give away i september.

    Livi; takk for nydelig kommentar. Håper alt står bra til i heimen og med de skjønneste fadderbarna mine! Mange klemmer

    SvarSlett
  59. Rettelse: husetibyen-victoria.blogspot.com

    SvarSlett
  60. Kjempe fin blogg du har :) Hvordan lager du de små nydelige røde hjertene ♡

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online