3. august 2010

Dette har gjort meg GLAD de siste dagene


 å treffe kollegaer igjen
 3 års jubileum med min kjære
 usannsynlig koselig kveld med Pernille & Jimmy
 å se Lene igjen
 total latterkrampe med min kjære (love it)
 etterlengtet gjensyn med leiligheten (jeg tror jeg er over gjennomsnittet glad i "hjemme" :)
 bestilling av iPhone 4
 fiksing og dulling i leiligheten
♡ herlig gjensyn med svigers x 2
 blogging og kommentarer fra akkurat DEG!
 dagdrømmene om alt det koselige jeg skal gjøre til høsten
 fotbad - as always!
 god mat
 pakken i posten fra Ida. Dere får snart se!

4 kommentarer :

  1. Jeg gleder meg også masse til høsten Cecilie!! Elsker den årstiden:) Så flink du er tilåblogge altså.. Bloggen din gir masse fin inspirasjon. Gøy å se at du har fått så mange nye følgere også. Klem

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg :)
    Du er så søt!!!
    Tenk at jeg kom med på glad-listen *rørt*

    Gleder meg til å se :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Var så utrolig hyggelig å se deg igjen etter sommeren også :) Nå kan vi glede oss til en fantatstisk høst sammen! Stooor klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online