7. august 2010

Cecilie tester: Peanut fudge brownies

Husker dere denne? Jeg har testet i sommer! En ting jeg har vært litt misfornøyd med med Møllerens tidligere er at brownien ikke har det lille nødvendige "salt-preget". Brownies skal ikke bare være søt, men også litt salt etter min mening. Derfor tok jeg saken i egne hender og smakte til røren med ekstra salt. Faktisk ble dette en tier på skalaen for min del! Det var karamell og sjokoladebiter om hverandre i en salig blanding og jeg danset meg helt inn i den glade brownieverdnen - uten problem. Peanøttene på toppen var bare toppen av kaka. NICE! Møllerens Peanut fudge brownies er virkelig en vinner jeg kan anbefale.. 


Dårlig iPhonebilde in action på hytta i sommer. Beklager kvaliteten.. Jeg laget for øvrig brownies i store muffinsformer, hvilket var stor suksess! 

Ønsker med dette alle en GOD bakehelg!

3 kommentarer :

  1. Har ikke prøvd den kaken der, for jeg var så redd jeg skulle bli så skuffet. Men når du sier den er god så stoler jeg på deg :0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  2. Looking good! Jeg bakte brownies her om dagen jeg ogsaa... en glutenfri saadan , men den var veeeldig god:)

    klem

    SvarSlett
  3. OMG! Får jeg sånne etter powerwalken i morgen eller? HAHA..
    Jeg skal lage sjokolademousse i dag jeg!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online