28. juli 2010

Generell sommerlykke

Sommer er lykke for meg, men kanskje ikke for alle? Noen må kanskje jobbe, noen er kanskje syke eller har dårlig erfaring med sommer.. Jeg for min del er glad for at jeg og mine er friske og raske og at jeg er så heldig å få nyte Sørlandet på sitt beste hver sommer. Her er noen lykkebilder for meg.

Trenger ikke dra til Rivieraen for å oppleve grønt hav og vakre kontraster:
Den nye Fretex-koften som varmer så vidunderlig godt:

Piknikk på en "øde" øy. I love it! Blir det bedre? Nei, faktisk ikke. Dette er drømmen.. Hjemmelaget pai på en øy på Sørlandet med min kjære er faktisk toppen av lykke. 




5 kommentarer :

  1. Ser helt herlig ut! Og jeg vet hvor godt den paien smaker:) Godt aa se at dere nyter sommeren og koser dere max!

    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Det så fantastisk godt ut!:)

    SvarSlett
  3. OMG! Pai, øde øy, piknikk.... Fantastisk!! Det blir jo ikke bedre da, søte!! Og jeg liker den kofta du har skaffet deg :) Så kosefin!

    SvarSlett
  4. ahhh sukk!!! Peder og jeg har faktisk vært i Kr.sand i dag.Kjørte opp og ned på en dag, hvis ikke hadde jeg ringt deg for å høre om du var der. Sa til Peder at jeg regnet med at dere var der. Vi har i dag kjøpt inn barnevogn og stasjonsvogn;) Barnevognen var bare sååånydelig.Perfekt kjøp :)

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, til å bli glad av!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online