11. august 2011

Cathrineholm

Jeg har så utroolig lyst på en knall gul bolle fra Cathrineholm, men jeg syntes ikke jeg har funnet et godt nok brukttilbud enda. Noen som har lyst til å selge meg en bolle? Den kan gjerne være blåturkis også.. I mellomtiden nøyer jeg meg med disse kule bildene fra Etsy


Jeg ble så utrolig glad da jeg fant et innlegg om bloggen min hos Iris bak bloggen Irideeën! For en fantastisk hyggelig omtale. Slikt gjør meg uendelig glad. Sjekk ut den nydelige bloggen hennes.

Benytter anledningen til å gratulere min kjære mamma & pappa med bryllupsdagen i dag. 27 år sammen! Hvilken lykke.. Ikke rart jeg lever i en boble med drømmen om en familieidyll som den jeg har vokst opp i. 

6 kommentarer :

  1. Så kule de bildene var! LIKER!
    Mamma fant en Cathrinebolle i kjelleren hos mormor i sommer og jaggu så jeg ikke mitt snitt til å dra den med meg hjem! Men den er grønn. Men ganske fin for det:) Har forresten bytta blogg. Syns Grommis ble litt for personlig. Så den skal nok sperres/slettes etter hvert.

    Håper du koser deg med fin lille F! KLEM

    SvarSlett
  2. Grattis med omtale snuppeliten!!
    ..Jeg er jo den heldige eier av en perfekt cathrineholm bolle i gul..ELSKER den.. Men noe kupp var det ikke *ler*
    De gule er de dyreste du kan finne.. MEN.. Man kan jo være RÅ heldige å finne de på loppis til en 50,- lapp da :)

    Sjekk finn og qxl ofte.. Der dukker det ofte opp go'biter :)

    Fin dag til den vennen!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Å, de bildene er så stilige!
    Håper du får tak i ønsket ditt snart... jeg kan dessverre ikke hjelpe deg :(

    Så flott omtale! Utrolig generøst gjort...
    Og VELFORTJENT vet du ;)

    Gratulerer med bryllupsdagen til dine foreldre.
    Herlig med ekteskap som varer...

    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Heihei Cecilie;)
    Så kule de bildene var!!
    Skjønner godt at du ønsker deg en gul Cathrineholm, de er knallfine, men ikke så lett og få tak i...

    Så gøy med omtale da, vel fortjent, er jo bare herlige bilder ♥

    Gratulerer til dine foreldre, er så herlig med slike laaaange, gode ekteskap;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. For noen artige bilder! Får håpe lykken er med deg å du finner akkurat den du vil ha til knallpris.
    Klem

    SvarSlett
  6. Kule bilder, jeg elsker Etsy! :) Og grattis med omtale! Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online